Doprava



Doprava všech produktů na území ČR a SR je bezplatná!





Doprava zboží probíhá následujícím způsobem:
Přepravní službou Raben Czech Logistics, Českou poštou nebo vlastními dopravními prostředky prodávajícího.

O termínu dovozu zboží je zákazník informován dodavatelem nejméně 1-3 dny předem. Cena za dopravu zboží na území ČR a SR je stanovena dle aktuálního ceníku dopravy a zákazník si při objednávce může zvolit jaký druh odběru zboží zvolí a za jakých  cenových podmínek. Zboží bude dodáno na místo, které uvedete ve své objednávce. Obvyklý čas doručování je v pracovních dnech od 8:00 hod do 17:00 hod.  Přepravce by měl telefonicky avizovat dodání 30 min - 1 hod předem. Protože zboží je přepravováno externí přepravní společnosti, dodavatel nemůže garantovat přesný termín a čas dodání. Konkrétní čas a termín dodání se může lišit kvůli nesplnění požadavků zadaných dodavatelem ze strany přepravní služby. Příjemci zboží je proto doporučeno komunikovat ohledně dodání přímo s přepravní službou. Kontakt na přepravní společnosti dostane zákazník zpravidla e-mailem po expedici zboží.

Zákazník je povinen zajistit ve smluvený den člověka, který převezme zboží (buď sám zákazník nebo jím pověřený člověk).  Zákazník se může s dopravcem domluvit na čase doručení zásilky, doručení zásilky je možné v případě potřeby odložit na druhý den, kdy se může závoz po domluvě bezplatně zopakovat.

Není povinností řidiče stěhovat zásilky do bytů, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Objednané zboží rozvážíme po území České republiky a Slovenské republiky. Zboží, které Vám bude dodáno ve viditelně poškozeném obalu zásadně nepřebírejte a vraťte jej přepravci a do přepravního listu vyznačte důvod nepřevzetí - "poškozená zásilka". My zařídíme dodání náhradního bezvadného zboží, samozřejmě zdarma. Upozorňujeme Vás, že momentem převzetí zboží (tj. podpisem přepravního listu) na sebe přebíráte riziko za poškození zboží při přepravě a nebude tedy možno následně z tohoto důvodu zboží reklamovat.Proto prosím před převzetím velmi důkladně zkontrolujte úplnost a celistvost přepravního obalu, pak teprve zboží přeberte. V případě nepřevzetí zboží z důvodu poškození při přepravě Vám nebudou účtovány žádné dodatečné náklady. Dále nejpozději do 24 hodin po převzetí zásilky tuto rozbalte a proveďte kontrolu zásilky po rozbalení. V případě poškození pod obalem nás ihned kontaktujte a my zajistíme nápravu. Po této době již není možné reklamaci poškozené zásilky uznat. Vady funkčnosti jsou řešeny v souladu se záručním listem.